POLKA FOLKA


Przez przypadek trafiłam na stronę www.mostasz.pl . Powiedźcie czy ta koszula nie jest urocza?!
Mnie oczarowała i postanowiłam natychmiast dokonać zakupu. Po kilku dniach oczekiwania przesyłka z zamówioną koszulą wreszcie dotarła
(przychodzi do nas w kartoniku, na którym nadrukowana jest nasza koszula – wg mnie to świetny pomysł i cieszy oko). Wzór niepowtarzalny i wzbudza zachwyt w otoczeniu :). Nosi się świetnie (100% bawełny), prasuje bardzo łatwo. Pasuje do wszystkiego – dżinsów, spódnic ołówkowych czy w literę A. Długo nie zastanawiając się zamówiłam kolejną w kolorze czarnym. Dostępne są trzy kolory: biały - POLKA FOLKA (który już posiadam), czarny - ŁOWICZANKA oraz żółty - KOLOROWE JARMARKI






Cena koszuli to 149zł.

Udostępnij ten post

1 komentarz :

Zakupomaniaczka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeĹĽone. Szablon stworzony z przez Blokotka