Dalszy ciąg -40% w Super-pharm



Hej Dziewczęta!

Kiedy przechodziłam obok Super-pharm przypomniało mi się o lakierze do paznokci, którego niestety ostatnio nie udało mi się kupić.
Podeszłam do szafy z lakierami Sally Hansen gdzie wysiał wielki napis -40% z kartą Life Style. Odszukałam kolor , która ostatnio tak mi się spodobał – nr 565 o nazwie „ARIA RED-Y”,  dobrałam jeszcze jeden lakier – 673 „Blue Streak”. Ku mojemu zaskoczeniu kod lakieru znów nie chciał wejść na kasę – na szczęście obsłudze udało się to naprawić. I teraz mogę się cieszyć pięknymi malinowymi paznokciami ;).  


565 ARIA RED-Y

673 Blue Streak

Cena regularna to 33,90 zł po 40% zniżce 20,34 zł.

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Ciekawe zakupy, lakiery mają świetne kolory, szczególnie podoba mi się ten różowy. Ja mam wszystko co potrzebuje, więc pewnie nie skorzystam z promocji :p
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy wygląda przepięknie na paznokciach a w takiej cenie na prawdę warto się skusić na małe szaleństwo :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczne kolory tych lakierów ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wg mnie kolory pasują do jesiennej aury. Właśnie testuje je na swoich paznokciach - utrzymują się bardzo dobrze z mała pomocą seche vite :))
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Zakupomaniaczka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeĹĽone. Szablon stworzony z przez Blokotka